|
Salgs- og leveringsbetingelser
Bestilling:
Sgodata modtager ordrer mundtligt,
pr. fax, telefon, brev eller E-Mail. En givet ordre er juridisk bindende.
Betaling:
Sgodata sælger udelukkende netto
kontant, medmindre der er indgået anden aftale.
Priser:
Der tages
forbehold for prisændringer uden varsel. Aktuelle priser opgives pr. telefon.
Garanti:
Sgodata giver min. 12 måneders
garanti fra fakturadato. Reklamationer skal skeindenfor 8 dage fra fakturadato,
såfremt varer skal ombyttes. Varer modtages
kun retur efter forudgående aftale. Returvarer og defekte dele skal vare
forsvarligt og omhyggeligt emballeret, Hvis muligt i originalemballage, samt
vedlagt kabler og dokumentation. Der skal desuden medfølge en udførlig
fejlbeskrivelse. Hvis Sgodata ved modtagelsen konstaterer mangelfuld
emballering, forbeholder Sgodata sig ret til uden videre at retunere varen
og frasige sig yderligere garantiforpligtigelser. Ombytning eller eventuel
kreditering vil kun finde sted, hvis al dokumentation, kabler etc. medfølger i
original emballage. Som dokumentation for garanti kræves kopi af købsfaktura.
Sgodata yder 8 dages returret fra fakturadato på lagervarer, dog er
Sgodata berettiget til at beregne sig et gebyr på 15 % af fakturabeløbet
ved returnering, samt ved ændring og annullering. Annullering eller reduktion
af ordre kan kun ske med Sgodata godkendelse. Det er en betingelse at varer
retuneres i original emballage. Varer hjemtaget på bestilling kan ikke
annulleres og der ydes ikke returret. Der ydes ingen returret på software.
Eventuelle defekte dele, der fremsendes til reparation eller ombytning sker for
købers regning. Ombytning indenfor garantiperioden giver IKKE fornyet 12
måneders garanti. Varer som indleveres til garantikontrol, og som ikke viser
funktionsfejl, faktureres som service for den forbrugte tid - dog min. 1 time,
samt eventuelle forsendelsesomkostninger.
Levering og forsendelse:
Forsinket levering grundet forhold, som er
udenfor Sgodatas kontrol, herunder konflikt, varer- og valutarestriktioner,
vareknaphed, mangel på transportmuligheder, mangelfuld levering fra
underleverandører og andre force majeure berettiger ikke køber til at ophæve
en handel. Faktura vedlægges
varen eller fremsendes efterfølgende. Sgodata pålægger alle kreditkøb
under kr. 1.500,- et ekspeditionsgebyr på kr. 100,-. Bestilte varer leveres usamlede,
medmindre andet er oplyst eller aftalt indbyrdes.
Support:
Sgodata yder kun teknisk support,
såfremt problemerne ikke kan løses ud fra oplysninger i manualer og
dokumentation i øvrigt. Skal der tages del i problemløsninger, sker dette for
købers regning. Ved al reparation eller service, som skal foretages
øjeblikkeligt, opkræves et ekspresgebyr på kr. 250,- udover afregning for den
udførte service og support
Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer. |
|